ايزوپ

سنگينی تمام قصه‌های گفته و نگفته روی دوش ماست

چراغ‌های رابطه 4

with 10 comments

دیگه خیلی دیر شده بود و باید جدا می‌شدیم. ولی دیدن اَنی خیلی عالی بود. حالا می‌دونم چه آدم محشریه، و همین شناختن‌اش چقدر حال می‌ده.

و داشتم به اون جوک قدیمی فکر می‌کردم که یه نفر می‌ره پیش یه روان‌شناس و می‌گه: «دکتر، برادر من دیوونه است. اون فکر می‌کنه یه مرغه»، و دکتره هم می‌گه: «خوب چرا بستریش نمی‌کنی؟» و اونم می‌گه: «اگه تخم مرغا رو نمی‌خواستم این کارو می‌کردم».

خوب، این تقریبا همون چیزیه که من الآن درباره‌ی روابط فکر می‌کنم. می‌دونین، اونا همه‌شون غیرمنطقی، پوچ و مسخره‌ان، ولی ما اونا رو ادامه می‌دیم چون بیشترمون تخم مرغا رو لازم داریم.

فیلم اَنی هال (Annie Hall) (وودی آلن، 1977)

Written by مسعود غفوری

نوامبر 27, 2009 در 4:53 ب.ظ.

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. خنده‌داره، تو اين دنيا خيلي چيز‌ها خنده‌داره!

    فاطمه يوسفي

    نوامبر 27, 2009 at 9:59 ب.ظ.

  2. ممنون که به من سر زدید

    طاهره فروزش

    نوامبر 27, 2009 at 11:48 ب.ظ.

  3. یادم است هیچ وقت شیدا نفهمید من وقتی می‌گویم نهلیسم اکتیو یعنی چه و آدم چطور زندگی کند.

    محمد خواجه‌پور

    نوامبر 28, 2009 at 2:48 ق.ظ.

  4. دفعه دوم که که خوندم جوک رو گرفتم! وودی آلن حرف هاش قشنگ تر از فیلم هاشه! البته با پوزش D:

    bkhiyal

    نوامبر 28, 2009 at 4:58 ق.ظ.

  5. من اگه جای اون روانشناس بودم مقداری پر هم می دادم دست اون یارو که بره بچسبونه به تن داداش که این جوری فکر کنه براش ارزش قائلن و تخم مرغ ها بهتر جوجه بشن :دیییییی

    Queen

    نوامبر 29, 2009 at 12:59 ق.ظ.

  6. سلام. وای مسعود من همین دو روز پیش سپردم که این فیلم اسکاری را برام گیر بیارن. توی مجله خوندم آخه. داری امشب بهم بدی؟

    مصطفی کارگر

    نوامبر 29, 2009 at 9:34 ق.ظ.

  7. دوست آدم کسیست که با صدای بلند پیشش بتونی فکر کنی. چند درصد اینجورین. فکر کنم کمتر از یک درصد باشه.

    پروانه

    نوامبر 30, 2009 at 3:14 ب.ظ.

  8. به یه نکته توجه بفرمایید: برادار شما هم روانشناس است.

    محمد حسن جعفری

    نوامبر 30, 2009 at 11:23 ب.ظ.

  9. تلپي آموز اگر طالب فيضي!
    مزد آن گرفت جان برادر كه تلپ شد!

    محمود باقري

    دسامبر 2, 2009 at 11:57 ق.ظ.

  10. وبلاگ خانه ام گراش به راه افتاد.

    خانه ام گراش

    دسامبر 3, 2009 at 10:50 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

