ايزوپ

سنگينی تمام قصه‌های گفته و نگفته روی دوش ماست

چراغ‌های رابطه 2

with 4 comments

صحبت نکردن با پدرم هم سخت‌ترین کار دنیاست.

او احتمالا این نظر را درباره‌ی من ندارد.

Written by مسعود غفوری

سپتامبر 17, 2009 در 3:06 ق.ظ.

نوشته شده در عمومی

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من هم همین نظر را دارم منتها برعکسش!

    کاکال گراش

    سپتامبر 17, 2009 at 3:13 ق.ظ.

  2. کم کم داری بحث فلسفی راه میندازی :دی

    یوسف

    سپتامبر 17, 2009 at 3:50 ب.ظ.

  3. راستش را بخواهی من هم زیاد قبول ندارم.بهتر است بگویم تمام و کمال باور ندارم.اما و قتی چندین حدیث و روایت را در این مورد خواندم کمی گیچ شدم.هنوذ به آخر نرسیده ام.
    راستش کتاب را از ابوی به ارث برده ام.نوشته ی مهدی نصیری مدرس دانشگاه تهران و پردیسان انتشارات صبح..

    سعید

    سپتامبر 18, 2009 at 11:43 ب.ظ.

  4. در مورد من صحبت نکردن با پدرم سخت ترین کار دنیاست اما صحبت کردن با او سخترین نیست.و البته فک میکنم پدرم هم همین نظر رادرباره من داشته باشد.

    ا. زاهدی

    سپتامبر 23, 2009 at 1:52 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

