ايزوپ

سنگينی تمام قصه‌های گفته و نگفته روی دوش ماست

سلام هولدن

with 5 comments

اگر گذرت اين طرف ها افتاد خبری بده تا با هم پرسه ای در اين شهر نکبت دوست داشتنی بزنيم و از کتاب ها و فيلم ها، از آدم ها و دنياهايشان، و از انسانيتی که هيچ وقت پيش انسانها نبوده حرف بزنيم. اصلاً من از آن طرف خط برگشته ام برای همين!

Written by مسعود غفوری

فوریه 9, 2009 در 12:04 ق.ظ.

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام مسعود. اینجا چه خبره؟

    مصطفی کارگر

    فوریه 9, 2009 at 8:05 ق.ظ.

  2. پس اينها فقط براي هولدن است نه براي ديگري.؟

    آذين

    فوریه 9, 2009 at 11:47 ب.ظ.

    • مگر می‌شود کسی نخواهد هولدن باشد؟ يا حداقل همراه او؟

      masoud17

      فوریه 10, 2009 at 5:23 ب.ظ.

  3. این نامردی است. من اولین کامنت را گذاشته بودم و حالا پرید.

    mohammad khajehpoor

    فوریه 11, 2009 at 9:18 ق.ظ.

  4. اولین پست!:)
    خواستم رد شوم، دلم نیامد.
    این « شهر نکبت » نمی‌داند من قبل از یک شوهر خوب، به یک دوست خوب نیاز دارم.
    مبارزه‌ایی که برنده‌اش از قبل معلوم است.

    Raheleh Bahador

    ژوئن 2, 2011 at 9:27 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

